Τρίτη 31 Ιουλίου 2007
Zabriskie Point
Μια από τις πιο σπουδαίες δημιουργίες του Michelangelo Antonioni που μας αποχαιρέτισε χθές το βράδυ λίγο μετά τον Ingmar Bergman . Ένα μεγάλο μέρος από τη μουσική επένδυση του Zabriskie Point, ανήκει στους Pink Floyd που ακούγονται και σε αυτή την τελευταία σκηνή της ταινίας.
Κυριακή 29 Ιουλίου 2007
Επανασυνδέονται οι Led Zeppelin
Την επανένωσή τους επιβεβαίωσαν οι Led Zeppelin σύμφωνα με σχετική είδηση.
Το συγκρότημα θα περιοδεύσει για πρώτη φορά μετά το 1980 και παράλληλα θα κυκλοφορήσει μια συλλογή με τίτλο "Mothership"
Πέμπτη 26 Ιουλίου 2007
Sarah McLachlan - World On Fire
Ένα από τα πιο πολιτικά τραγούδια της Sarah McLachlan. Το video του World On Fire που βρισκόταν στο album της Afterglow [2003], είχε προϋπολογισθεί να κοστίσει 150.000 $. Από αυτά για τη δημιουργία του διατέθηκαν 15 $ ενώ τα υπόλοιπα διατέθηκαν για δωρεές.
==========
The worlds on fire its more then I can handle
Ill tap into the water try and bring my share
Try to bring more, more then I can handle
Bring it to the table
Bring what I am able
Hearts are worn in these dark ages
Youre not alone in these stories pages
The light has fallen amongst the living and the dying
And Ill try to hold it in
Yeah Ill try to hold it in
Chorus
I watch the heavens but I find no calling
Something I can do to change whats coming
Stay close to me while the skys falling
I dont wanna be left alone dont wanna be alone
Chorus
Hearts break hearts mend love still hurts
Visions clash planes crash still theres talk of
saving souls still colds closing in on us
We part the veil on our killer sun
Stray from the straight line on this short run
The more we take the less we become
The fortune of one man means less for some
Chorus
Τρίτη 24 Ιουλίου 2007
Jefferson Airplane - Today
Από το Surrealistic Pillow [1967]
===============
Today I feel like pleasing you more than before
Today I know what I want to do but I don't know what for
To be living for you is all I want to do
To be loving you it'll all be there when my dreams come true
Today you'll make me say that I somehow have changed
Today you'll look into my eyes, I'm just not the same
To be anymore than all I am would be a lie
I'm so full of love I could burst apart and start to cry
Today everything you want, I swear it all will come true
Today I realize how much I'm in love with you
With you standing here I could tell the world what it means to love
To go on from here I can't use words, they don't say enough
Please, please listen to me
It's taken so long to come true
And it's all for you
all for you....
Κυριακή 22 Ιουλίου 2007
Joan Baez, Judas Priest - Diamonds and Rust
To Diamonds and Rust γράφτηκε από τη Joan Baez και αναφερόταν στη σχέση της με το Bob Dylan
Joan Baez - Diamonds and Rust
Το τραγούδι διασκεύασαν καταπληκτικά οι Judas Priest (ψάξτε την εκτέλεση από το Unleased In The East)
Judas Priest - Diamonds and Rust
Judas Priest - Diamonds and Rust (acoustic)
***************
Well I'll be damned
Here comes your ghost again
But that's not unusual
It's just that the moon is full
And you happened to call
And here I sit
Hand on the telephone
Hearing a voice I'd known
A couple of light years ago
Heading straight for a fall
As I remember your eyes
Were bluer than robin's eggs
My poetry was lousy you said
Where are you calling from?
A booth in the midwest
Ten years ago
I bought you some cufflinks
You brought me something
We both know what memories can bring
They bring diamonds and rust
Well you burst on the scene
Already a legend
The unwashed phenomenon
The original vagabond
You strayed into my arms
And there you stayed
Temporarily lost at sea
The Madonna was yours for free
Yes the girl on the half-shell
Would keep you unharmed
Now I see you standing
With brown leaves falling around
And snow in your hair
Now you're smiling out the window
Of that crummy hotel
Over Washington Square
Our breath comes out white clouds
Mingles and hangs in the air
Speaking strictly for me
We both could have died then and there
Now you're telling me
You're not nostalgic
Then give me another word for it
You who are so good with words
And at keeping things vague
Because I need some of that vagueness now
It's all come back too clearly
Yes I loved you dearly
And if you're offering me diamonds and rust
I've already paid*
Στη live εκτέλεση του 1995 (στο Ring Them Bells που τραγουδά σε ντουέτο με τη Mary Chapin Carpenter) η Joan Baez αλλάζει τους τελευταίους στίχους σε:
"...And if you're offering me diamonds and rust
well I'll keep the diamonds."
Joan Baez - Diamonds and Rust
Το τραγούδι διασκεύασαν καταπληκτικά οι Judas Priest (ψάξτε την εκτέλεση από το Unleased In The East)
Judas Priest - Diamonds and Rust
Judas Priest - Diamonds and Rust (acoustic)
***************
Well I'll be damned
Here comes your ghost again
But that's not unusual
It's just that the moon is full
And you happened to call
And here I sit
Hand on the telephone
Hearing a voice I'd known
A couple of light years ago
Heading straight for a fall
As I remember your eyes
Were bluer than robin's eggs
My poetry was lousy you said
Where are you calling from?
A booth in the midwest
Ten years ago
I bought you some cufflinks
You brought me something
We both know what memories can bring
They bring diamonds and rust
Well you burst on the scene
Already a legend
The unwashed phenomenon
The original vagabond
You strayed into my arms
And there you stayed
Temporarily lost at sea
The Madonna was yours for free
Yes the girl on the half-shell
Would keep you unharmed
Now I see you standing
With brown leaves falling around
And snow in your hair
Now you're smiling out the window
Of that crummy hotel
Over Washington Square
Our breath comes out white clouds
Mingles and hangs in the air
Speaking strictly for me
We both could have died then and there
Now you're telling me
You're not nostalgic
Then give me another word for it
You who are so good with words
And at keeping things vague
Because I need some of that vagueness now
It's all come back too clearly
Yes I loved you dearly
And if you're offering me diamonds and rust
I've already paid*
Στη live εκτέλεση του 1995 (στο Ring Them Bells που τραγουδά σε ντουέτο με τη Mary Chapin Carpenter) η Joan Baez αλλάζει τους τελευταίους στίχους σε:
"...And if you're offering me diamonds and rust
well I'll keep the diamonds."
Παρασκευή 20 Ιουλίου 2007
Walking on the Moon - Man On The Moon?
20 Ιουλίου 1969
"One small step for man, one giant leap for mankind."
και η αμφισβήτηση:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
The Police - Walking on the Moon
Giant steps are what you take
Walking on the moon
I hope my legs dont break
Walking on the moon
We could walk forever
Walking on the moon
We could live together
Walking on, walking on the moon
Walking back from your house
Walking on the moon
Walking back from your house
Walking on the moon
Feet they hardly touch the ground
Walking on the moon
My feet dont hardly make no sound
Walking on, walking on the moon
Some may say
Im wishing my days away
No way
And if its the price I pay
Some say
Tomorrows another day
You stay
I may as well play
Giant steps are what you take
Walking on the moon
I hope my legs dont break
Walking on the moon
We could walk forever
Walking on the moon
We could be together
Walking on, walking on the moon
Some may say
Im wishing my days away
No way
And if its the price I pay
Some say
Tomorrows another day
You stay
I may as well play
Keep it up, keep it up
======================
REM : Man On The Moon*
Mott the Hoople and the game of Life. Yeah, yeah, yeah, yeah.
Andy Kaufman in the wrestling match. Yeah, yeah, yeah, yeah.
Monopoly, Twenty one, checkers, and chess. Yeah, yeah, yeah, yeah.
Mister Fred Blassie in a breakfast mess. Yeah, yeah, yeah, yeah.
Let's play Twister, let's play Risk. Yeah, yeah, yeah, yeah.
See you heaven if you make the list. Yeah, yeah, yeah, yeah.
Hey, Andy did you hear about this one? Tell me, are you locked in the punch?
Hey Andy are you goofing on Elvis? Hey, baby. Are we losing touch?
If you believed they put a man on the moon, man on the moon.
If you believe there's nothing up my sleeve, then nothing is cool.
Moses went walking with the staff of wood. Yeah, yeah, yeah, yeah.
Newton got beaned by the apple good. Yeah, yeah, yeah, yeah.
Egypt was troubled by the horrible asp. Yeah, yeah, yeah, yeah.
Mister Charles Darwin had the gall to ask. Yeah, yeah, yeah, yeah.
Hey Andy did you hear about this one? Tell me, are you locked in the punch?
Hey, Andy are you goofing on Elvis? Hey, baby. Are you having fun?
If you believed they put a man on the moon, man on the moon.
If you believe there's nothing up my sleeve, then nothing is cool.
Here's a little agit for the never-believer. Yeah, yeah, yeah, yeah.
Here's a little ghost for the offering. Yeah, yeah, yeah, yeah.
Here's a truck stop instead of Saint Peter's. Yeah, yeah, yeah, yeah.
Mister Andy Kaufman's gone wrestling [wrestling bears]. Yeah, yeah, yeah, yeah.
Hey Andy did you hear about this one? Tell me, are you locked in the punch?
Hey Andy are you goofing on Elvis, hey baby, are we losing touch?
If you believed they put a man on the moon, man on the moon.
If you believe there's nothing up my sleeve, then nothing is cool.
*Vain's suggestion
"One small step for man, one giant leap for mankind."
και η αμφισβήτηση:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
The Police - Walking on the Moon
Giant steps are what you take
Walking on the moon
I hope my legs dont break
Walking on the moon
We could walk forever
Walking on the moon
We could live together
Walking on, walking on the moon
Walking back from your house
Walking on the moon
Walking back from your house
Walking on the moon
Feet they hardly touch the ground
Walking on the moon
My feet dont hardly make no sound
Walking on, walking on the moon
Some may say
Im wishing my days away
No way
And if its the price I pay
Some say
Tomorrows another day
You stay
I may as well play
Giant steps are what you take
Walking on the moon
I hope my legs dont break
Walking on the moon
We could walk forever
Walking on the moon
We could be together
Walking on, walking on the moon
Some may say
Im wishing my days away
No way
And if its the price I pay
Some say
Tomorrows another day
You stay
I may as well play
Keep it up, keep it up
======================
REM : Man On The Moon*
Mott the Hoople and the game of Life. Yeah, yeah, yeah, yeah.
Andy Kaufman in the wrestling match. Yeah, yeah, yeah, yeah.
Monopoly, Twenty one, checkers, and chess. Yeah, yeah, yeah, yeah.
Mister Fred Blassie in a breakfast mess. Yeah, yeah, yeah, yeah.
Let's play Twister, let's play Risk. Yeah, yeah, yeah, yeah.
See you heaven if you make the list. Yeah, yeah, yeah, yeah.
Hey, Andy did you hear about this one? Tell me, are you locked in the punch?
Hey Andy are you goofing on Elvis? Hey, baby. Are we losing touch?
If you believed they put a man on the moon, man on the moon.
If you believe there's nothing up my sleeve, then nothing is cool.
Moses went walking with the staff of wood. Yeah, yeah, yeah, yeah.
Newton got beaned by the apple good. Yeah, yeah, yeah, yeah.
Egypt was troubled by the horrible asp. Yeah, yeah, yeah, yeah.
Mister Charles Darwin had the gall to ask. Yeah, yeah, yeah, yeah.
Hey Andy did you hear about this one? Tell me, are you locked in the punch?
Hey, Andy are you goofing on Elvis? Hey, baby. Are you having fun?
If you believed they put a man on the moon, man on the moon.
If you believe there's nothing up my sleeve, then nothing is cool.
Here's a little agit for the never-believer. Yeah, yeah, yeah, yeah.
Here's a little ghost for the offering. Yeah, yeah, yeah, yeah.
Here's a truck stop instead of Saint Peter's. Yeah, yeah, yeah, yeah.
Mister Andy Kaufman's gone wrestling [wrestling bears]. Yeah, yeah, yeah, yeah.
Hey Andy did you hear about this one? Tell me, are you locked in the punch?
Hey Andy are you goofing on Elvis, hey baby, are we losing touch?
If you believed they put a man on the moon, man on the moon.
If you believe there's nothing up my sleeve, then nothing is cool.
*Vain's suggestion
Quicksilver Messenger Service - Fresh Air
Οι Quicksilver Messenger Service τους οποίους αποτελούσαν πραγματικά μεγάλοι μουσικοί μας χάρισαν μια σειρά από εξαίσιους δίσκους τους οποίους στόλιζαν αριστουργηματικά εξώφυλλα. Το Fresh Air που προέρχεται από το Just for Love {1970} επιβεβαίωσε τους στίχους κι έγινε ένα από τα μεγαλύτερα hit τους.
--//--//--//--//--
Oh, what you do to me, oh, what you do to me, little girl.
Ooo, have another hit of sweet air, come on, ooo, have another hit.
I want to know where you're going,
I want to know, sweet mama, where you're gonna go, yeah.
Ooo, have another hit of fresh air, ooo, have another hit.
Oh, baby, what you gonna do, oh, honey, what you gonna do, sweet thing?
Ooo, have another hit of sweet love, ooo, have another hit.
I love you, yes I do, babe, and I love you, I do, sweet lips.
Ooo, have another hit of sweet California sunshine, ooo, have another hit.
Take me home, take me home, take me home with you,
Take me home, I wanna go home with you, little girl.
Ooo, have another hit of fresh air, ooo, have another hit.
Τετάρτη 18 Ιουλίου 2007
Η Suzanne Vega μιλά για το καινούργιο της άλμπουμ, "Beauty and Crime" και για την κόρη της, Ruby κι ανάμεσα ...δυο τραγούδια
Suzanne Vega - New York is a Woman
Suzanne Vega - Pornographer's Dream
Τρίτη 17 Ιουλίου 2007
Rooney "Calling the World" on MySpace
To καινούριο τους cd "Calling the World" έχουν την ευκαιρία να ακούσουν οι φίλοι των Rooney, άν επισκεφθούν σήμερα 17 Ιουλίου (πρώτη μέρα κυκλοφορίας του) τη σελίδα τους στο MySpace. Το "Calling the World" αποτελείται από τραγούδια που τα χαρακτηρίζει ευχάριστη διάθεση με εμφανέστατες τις επιρροές των Beatles και των Beach Boys, όμως διακρίνουμε εύκολα στοιχεία και άλλων μεταγενέστερων συγκροτημάτων. Το εξώφυλλο "αντιγράφει" το αντίστοιχο του 1ου LP των Doors. Τίποτα το καινούριο, αλλά όλα τα κομμάτια στέκονται σε ψηλό επίπεδο και ακούγονται πολύ ευχάριστα. Θα αρέσει σίγουρα στους οπαδούς του mainstream rock.
The National - Mistaken For Strangers
Το 1ο single των The National από το καινούριο τους LP: The Boxer
*w*w*w*w*w*w*w*
You have to do it running but you do everything that they ask you to
cause you don’t mind seeing yourself in a picture
as long as you look faraway, as long as you look removed
showered and blue-blazered, fill yourself with quarters
showered and blue-blazered, fill yourself with quarters
You get mistaken for strangers by your own friends
when you pass them at night under the silvery, silvery citibank lights
arm in arm in arm and eyes and eyes glazing under
oh you wouldn’t want an angel watching over
surprise, surprise they wouldn’t wannna watch
another uninnocent, elegant fall into the unmagnificent lives of adults
Make up something to believe in your heart of hearts
so you have something to wear on your sleeve of sleeves
so you swear you just saw a feathery woman
carry a blindfolded man through the trees
showered and blue-blazered, fill yourself with quarters
showered and blue-blazered, fill yourself with quarters
You get mistaken for strangers by your own friends
when you pass them at night under the silvery, silvery citibank lights
arm in arm in arm and eyes and eyes glazing under
oh you wouldn’t want an angel watching over
surprise, surprise they wouldn’t wannna watch
another uninnocent, elegant fall into the unmagnificent lives of adults
You get mistaken for strangers by your own friends
when you pass them at night under the silvery, silvery citibank lights
arm in arm in arm and eyes and eyes glazing under
oh you wouldn’t want an angel watching over
surprise, surprise they wouldn’t wannna watch
another uninnocent, elegant fall into the unmagnificent lives of adults
Κυριακή 15 Ιουλίου 2007
DOVES - Sea Song
|
Δυστυχώς το video στο YouTube δεν ανοίγει, γι' αυτό οι φωτογραφίες
//////////////////
Drive with me
Do the things you wont believe
Drive with me
Past the city and down to sea
Crushing Dreams
Leave me be, I cannot sleep
Drown with me
Past the city, down to sea
Rush of dream
Leave in peace, let me be
oh, it's the pain
It's ingrained in me
oh, soothe my pain
It's ingrained in me
Drive with me
Παρασκευή 13 Ιουλίου 2007
Roger McGuinn - St. James Infirmary
Τα 65α γενέθλια γιορτάζει σήμερα ο Roger McGuinn από τους Byrds, που τα τελευταία χρόνια ασχολείται μεθοδικά με την ηχογράφηση παλιών folk τραγουδιών. Κάθε μήνα μας χαρίζει ένα τραγούδι μέσα από το Roger McGuinn's Folk Den . Αυτό το μήνα μας προσφέρει το θαυμάσιο The Coo Coo
************
I went down to St. James Infirmary,
Saw my baby there.
Set down on a long white table,
So sweet, so cold, so fair.
Let her go, let her go, God bless her,
Wherever she may be,
She can look this wide world over,
She'll never find a sweet man like me.
When I die, want you to dress me in straight leg shoes,
Box black coat and a Stetson hat,
Put a 20 dollar gold piece on my watch chain,
So the boys'll know I died standing pat.
Now you've heard my sad story,
Boy hand me another shot of that booze.
If anyone should ask you,
Tell 'em I got those St. James Infirmary blues.
Yello Ft. Shirley Bassey - The Rhythm Divine
Από το One Second που κυκλοφόρησαν οι Yello το 1987
-----*******-------
You know that my tears, have kept me awake
The longer you're gone,
I'll hunger and shake
From Warsaw to Rome, I'll wait out of time
With you in my heart
The Rhythm Divine
So won't you come close,
bring this to an end
With each Winter rose, my love I will send
So tender the night, when you hold me tight
With you in my heart
The Rhythm Divine
With you in my heart
The Rhythm Divine
You know that these tears,
have kept me awake
The longer you're gone,
I'll hunger and shake
From Warsaw to Rome, I'll wait out of time
With you in my heart
The Rhythm Divine
The Rhythm Divine
The Rhythm Divine
With you in my heart
The Rhythm Divine
Τετάρτη 11 Ιουλίου 2007
Fairuz - Ηρώδειο 7.7.2007 (ΙII) - Κριτικές για τη συναυλια της Fairuz
Παραθέτουμε κάποιες κριτικές για το ιστορικό γεγονός του περασμένου Σαββάτου.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ :
Hμερομηνία δημοσίευσης: 10-07-07
Ο άλλος μουσικός δρόμος όπως τον έδειξε η Φαϊρούζ
Της Γιωτας Συκκα
Στη συναυλία της ο νεοπλουτισμός δεν είχε θέση. Η λαϊκοπόπ, άλλωστε, είτε είναι ελληνική είτε αραβική, βασίζεται στο ίδιο πατρόν. Μικρές ευχάριστες μουσικές φράσεις και σύγχρονο μπιτ. Εμπνευστής της; Η δυτική βιομηχανία. Ο άλλος δρόμος, που μας έδειξε το βράδυ του περασμένου Σαββάτου η Φαϊρούζ, ήταν ο αληθινός εκσυγχρονισμός. Το να στηρίζεσαι στην παράδοσή σου και να επιχειρείς κάτι σύγχρονο. Να τη φέρνεις στο παρόν με ταλέντο και δημιουργικότητα. Το κάνει άλλωστε δεκαετίες τώρα και το κοινό την αγαπά με δέος. Με ένταση την υποδέχτηκαν και στο Ηρώδειο. Ολοι αυτοί που έφτασαν από κάθε γωνία της γης να την ακούσουν. Από τη Μέση Ανατολή, αλλά και από την Αυστραλία και την Αμερική. Ετοιμοι να στηριχθούν στη δωρική της μορφή και να τη στηρίξουν. Στο ελληνικό κοινό όμως, η βραδιά έδειξε πολλά. Στο τραγούδι της η 72χρονη Φαϊρούζ έκλεινε τα πάντα. Τη βάση της λαϊκής παράδοσης του Λιβάνου εμπλουτισμένη με χίλια δυο στοιχεία. Από τους Γάλλους συνθέτες των αρχών του 20ού αιώνα μέχρι το Χόλιγουντ, και από τα ταγκό ώς την τζαζ. Σαν ποικίλματα ενορχηστρωτικά. Μπλεγμένα αριστοτεχνικά το ένα με το άλλο, όπως μπλέκουν στη μουσική κάθε αληθινού κοσμοπολίτη. Αυστηρά και ευλαβικά παρουσιασμένα. Αλλωστε, ακόμη και το κοσμικό τραγούδι στην παράδοσή της είναι ποτισμένο με θρησκευτικότητα και έντονο συναισθηματισμό. Αλλά συγχρόνως με ένα αίσθημα να σε ξεσηκώνει. Απόδειξη τα κορίστια με τις μαντίλες στα πρόσωπα και τα ευλύγιστα κορμιά που κινητοποιήθηκαν στο άνω διάζωμα
Ούτε ένα χαμόγελο δεν μας έσκασε. Ομως οι ιέρειες δεν χαμογελάνε. Μια κουβέντα δεν είπε. Μερικοί παραξενεύτηκαν. Τους φάνηκε στητή για τα γούστα τους. Αυστηρή και ακίνητη. Οπως ήταν ο δικός μας Μπιθικώτσης και ο Καζαντζίδης τη δεκαετία του ’50. Αγέρωχοι και στις πιο δραματικές μουσικές τους διηγήσεις.
Ηταν κι αυτό το ρίγος των βιολιών. Η ορχήστρα που γλιστρούσε με γοητεία και αίσθημα και η χορωδία, ευέλικτη και πειθαρχημένη. Υπήρχε το λαϊκό στοιχείο με ένα έντεχνο ένδυμα στο Ηρώδειο, αλλά σε καμία περίπτωση δεν του στέρησε τους χυμούς του. Τη χαρά και τον λαϊκό αισθησιασμό.
Να ένα καλό δίδαγμα για τους δικούς μας έντεχνους συνθέτες που εδώ και χρόνια νομίζουν ότι καταξιώνονται παίζοντας τα τραγούδια τους με ορχήστρες, ξενερώνοντάς τα.
************************
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ:
Αλλος από Βηρυτό κίνησε κι άλλος από Παλαιστίνη
Της ΝΑΤΑΛΙ ΧΑΤΖΗΑΝΤΩΝΙΟΥ
Εμείς που βαφτίζουμε «μύθο» ακόμα και δισκογραφικά κατασκευάσματα περιορισμένης διάρκειας ή που ζούμε αντιμετωπίζοντας την Ανατολή συνήθως με τη συνείδηση του τηλεθεατή, ίσως προχθές στο Ηρώδειο να μην είχαμε διακρίνει παρά μια σπουδαία κυρία του αραβικού τραγουδιού. Να μην είχαμε αντιληφθεί γιατί η μεγάλη φωνή και η δωρική παρουσία της 72χρονης Φαϊρούζ συνιστούν έναν μύθο που πλέον δεν ανήκει καν στην ίδια και γιατί αυτή η αγέλαστη, απολύτως ακίνητη ερμηνεύτρια, θεωρείται η «έβδομη κολόνα του Μπααλμπέκ».
Η πρώτη και μοναδική συναυλία της Λιβανέζας Φαϊρούζ στην Ελλάδα ήταν, όμως, μια τελετουργία με αναπόσπαστο κομμάτι της τη συμμετοχή από τις κερκίδες του πολυάριθμου αραβόφωνου κοινού: από όσες βραδιές στο Ηρώδειο μπορούμε να ανακαλέσουμε, ήταν η πρώτη φορά που αισθανθήκαμε φιλοξενούμενοι σε μια γιορτή που δεν μας ανήκε αλλά που το νόημά της μπορούσαμε να συλλάβουμε διά των αισθήσεων.
Δεν καταλαβαίναμε φυσικά το περιεχόμενο των τραγουδιών όσο κι αν μια οικογένεια δίπλα προσπαθούσε να μας μάθει τα ρεφρέν: Παλαιστίνιοι από τη Χάιφα είχαν έρθει ειδικά για τη συναυλία. Δεν ήταν οι μόνοι. Εκατοντάδες Αραβες ήρθαν από τη Μέση Ανατολή κι από πιο μακριά, την Αμερική ή την Αυστραλία. Αλλοι έφτιαχναν παρέες με άνδρες που προπορεύονταν και γυναίκες που ακολουθούσαν, καλυμμένες από το κεφάλι μέχρι τους αστραγάλους. Κι άλλοι πιο κοσμοπολίτες συνόδευαν γυναίκες εξωτικής ομορφιάς, ντυμένες αποκαλυπτικά και πανάκριβα. Και πόσα νέα παιδιά άνοιγαν σημαίες του Λιβάνου και εξηγούσαν πώς ήρθαν με τσάρτερ για μία μέρα από τη Βηρυτό!
Ξημερώματα Σαββάτου η Φαϊρούζ έκανε την πρόβα της στο Ηρώδειο. Ηταν η μόνη στιγμή που επέτρεψε μερικές φωτογραφίες
Προσκύνημα
Αλλά είναι γνωστό ότι κάθε μία από τις σπάνιες συναυλίες της ορθόδοξης χριστιανής Φαϊρούζ έχει για όλους τους Αραβες περίπου τη σημασία που έχει η Μέκκα για τους μουσουλμάνους: εύχονται τουλάχιστον μια φορά στη ζωή τους να μπορέσουν να προσκυνήσουν το μουσικό σύμβολο της αραβικής τους ψυχής.
Γι' αυτό τουλάχιστον το μισό από το κατάμεστο θέατρο ήταν κατειλημμένο από αυτό το κοινό. Από την ακριβή διακεκριμένη ζώνη μέχρι και τα πιο ψηλά διαζώματα, η διάταξη καθρέφτιζε τις ταξικές διαφοροποιήσεις του αραβικού κόσμου. Κι όμως ήταν όλοι συμμέτοχοι.
Κι όλοι σηκώθηκαν όρθιοι στις πρώτες νότες της 40μελούς αρμενικής ορχήστρας της Οπερας του Ερεβάν που, υπό τον Κάρεν Ντουργκάριαν, ξεκίνησε παίζοντας τον ελληνικό εθνικό ύμνο - μια απόδειξη της γοητευτικής τυπολατρίας και αβρότητας της Ανατολής. Ακολούθησε ο εθνικός ύμνος του Λιβάνου. Και ύστερα το πρώτο τραγούδι από μια καταπληκτική 7μελή μικτή χορωδία.
Τεράστια η εκπροσώπηση του αραβικού κόσμου στη συναυλία της Φαϊρούζ. Και διαφορετική...
Μια ορχηστρική εισαγωγή και άπλετο φως πάνω στο κόκκινο χαλί που οδηγούσε στο μικρόφωνο, προλόγισε τη Φαϊρούζ. Εφτασε μεγαλειώδης με το μακρύ αστραφτερό της φόρεμα. Κι αποθεώθηκε πριν ανοίξει το στόμα της, καθώς στάθηκε ευθυτενής μπροστά στο μικρόφωνο. Κανένας ακκισμός προς το κοινό ή προς τους επισήμους - ήταν εκεί από τη Σούζαν Μουμπάρακ, σύζυγο του Αιγύπτιου προέδρου και επικεφαλής της Διεθνούς Κίνησης για την Ειρήνη, υπέρ της οποίας έγινε η συναυλία, μέχρι τη σύζυγο του πρωθυπουργού Νατάσα Καραμανλή και τους υπουργούς Εξωτερικών και Ναυτιλίας Ντ. Μπακογιάννη και Μ. Κεφαλογιάννη. Κι από τη Μαριάννα Βαρδινογιάννη, πρόεδρο της «Ελπίδας», στην οποία διατέθηκε μέρος των εσόδων, μέχρι την Ειρήνη Παπά, τη Μαρινέλλα, τον Γιώργο Νταλάρα, την Ελευθερία Αρβανιτάκη.
Το ρεπερτόριο της Φαϊρούζ εναλλασσόταν με αυτό της χορωδίας για να μπορεί να ξεκουράζεται λίγο στα παρασκήνια. Ερμήνευσε το είδος που την έκανε διάσημη όταν μαζί με τα αδέλφια Ραμπάνι (τον πεθαμένο πλέον σύζυγό της Ασί και τον Μανσούρ) άλλαζαν την αραβική μουσική, μπολιάζοντας την παράδοση με ευρωπαϊκούς ρυθμούς. Ερμήνευσε από χορευτικά κομμάτια μέχρι πατριωτικά τραγούδια (κάνοντας το Ηρώδειο να σειστεί και μόνο με την αναφορά στη «Βηρυτό»), τραγούδια από αραβικά μιούζικαλ και Μότσαρτ με αραβικούς στίχους.
Αν και δεν είπε τα μεγάλα της τραγούδια όπως το «Wa Habibi» ή κάποιον από τους χριστιανικούς ύμνους, για τους περισσότερους έμοιαζε να αρκεί η παρουσία της, ολύμπια και μητρική. Αυτονόητος ο σεβασμός. Το αραβόφωνο κοινό που αποενοχοποιημένο χόρευε τσιφτετέλι στις κερκίδες όταν τραγουδούσε η χορωδία, χειροκροτούσε ρυθμικά και λικνιζόταν ελάχιστα και διακριτικά όταν έβγαινε εκείνη.
Επευφημίες και χειροκροτήματα έβγαλαν τη Φαϊρούζ 2-3 φορές στη σκηνή, αγέλαστη, μελαγχολική και αγέρωχη μέχρι τέλους. Μια ελαφρά υπόκλιση. Κι αυτό ήταν. «Η Φαϊρούζ έχει ήδη φύγει», ανακοινώθηκε στους απογοητευμένους κάμεραμεν και φωτογράφους απ' όλο τον κόσμο που ήλπιζαν αυτή τη φορά να κερδίσουν μια εικόνα της «ψυχής του Λιβάνου».
************************
ALPHA:
Μοναδική συναυλία της Φαϊρούζ για τα παιδιά της Μέσης Ανατολής
Μάγεψε με τη φωνή της η διεθνούς φήμης ερμηνεύτρια και σύμβολο πολιτισμού και ανθρωπιάς της Μέσης Ανατολής Φαϊρούζ στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού, στη μοναδική συναυλία που έδωσε η Λιβανέζα καλλιτέχνης αυτή τη χρονιά, γεγονός ιδιαίτερα τιμητικό για τη χώρα μας. Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία της η πρώτη κυρία της Αιγύπτου και πρόεδρος της Διεθνούς Κίνησης Γυναικών για την Ειρήνη Σούζαν Μουμπάρακ, η οικογένεια Βαρδινογιάννη και πολλοί εκπρόσωποι της πολιτικού, επιχειρηματικού και καλλιτεχνικού χώρου. Τα έσοδα της συναυλίας θα διατεθούν για τη στήριξη των παιδιών-θυμάτων των ενόπλων συγκρούσεων στη Μέση Ανατολή.
================================
Είναι παράλειψη το ότι δεν είχαμε δώσει και το link για τη σπουδαία συνέντευξη της Fairuz στο LIFOLAND που δείχνει όλη την απλότητα και το μεγαλείο του χαρακτήρα της
Νέα έρευνα για το θάνατο του Jim Morrison ;
Τρίτη 10 Ιουλίου 2007
Gagarin Open Air 10-7-2007 : Beirut / Calexico / Sophie Solomon / A Hawk and a Hawksaw
Beirut / Calexico / Sophie Solomon / A Hawk and a Hawksaw εμφανίζονται απόψε στο Ελληνικό στα πλαίσια του Gagarin Open Air. Η Vain θεωρεί από τις φετεινές μουσικές προτάσεις σαν τη πιο "δεμένη", τόσο μουσικά, όσο και με την πιθανότητα για μια πολύ όμορφη καλοκαιρινή βραδιά, την αποψινή σύνθεση. Συμφωνώ 100 % και συνιστώ σε όλους όσους έχουν τη δυνατότητα να μη χάσουν αυτή την ευκαιρία.
Beirut - Elephant Gun
YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
If I was young, I'd flee this town
I'd bury my dreams underground
As did I, we drink to die, we drink tonight
Far from home, elephant gun
Let's take them down one by one
We'll lay it down, it's not been found, it's not around
Let the seasons begin - it rolls right on
Let the seasons begin - take the big king down
Let the seasons begin - it rolls right on
Let the seasons begin - take the big king down
And it rips through the silence of our camp at night
And it rips through the night
And it rips through the silence of our camp at night
And it rips through the silence, all that is left is all that i hide
----------------
Calexico - Crystal Frontier
YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
----------------
Sophie Solomon - Poison Sweet Madeira
Beirut - Elephant Gun
YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
If I was young, I'd flee this town
I'd bury my dreams underground
As did I, we drink to die, we drink tonight
Far from home, elephant gun
Let's take them down one by one
We'll lay it down, it's not been found, it's not around
Let the seasons begin - it rolls right on
Let the seasons begin - take the big king down
Let the seasons begin - it rolls right on
Let the seasons begin - take the big king down
And it rips through the silence of our camp at night
And it rips through the night
And it rips through the silence of our camp at night
And it rips through the silence, all that is left is all that i hide
----------------
Calexico - Crystal Frontier
YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
Marco's shadow falls on the door
to the 7 Lost Cities of Gold
finds a raven's head and rattler's tail
dead in his tracks, this Godforsaken soul's
unwanted here and his ghost lingers for years
Amalia's face hides behind the mask
sweating on the TV factory line
that smile on her face is starting to crack
while welding back the pieces of shattered heart
that's scattered out here, with the ghosts of her peers
searched for her lost child along the river of tears
At the end of the working week
when drunken worlds meet
both sides keeping a close eye
for a break in the line here... on the Crystal Frontier
Blood spills out on the streets
and bodies are missing for weeks
both sides keeping a close eye
watching the bullets fly here... on the Crystal Frontier
Ramon tightens up his leather belt
and slips through a hole in the fence
he can get you anything you want
might cost you a life, might cost you
the whole price of freedom here...on the Crystal Frontier
to the 7 Lost Cities of Gold
finds a raven's head and rattler's tail
dead in his tracks, this Godforsaken soul's
unwanted here and his ghost lingers for years
Amalia's face hides behind the mask
sweating on the TV factory line
that smile on her face is starting to crack
while welding back the pieces of shattered heart
that's scattered out here, with the ghosts of her peers
searched for her lost child along the river of tears
At the end of the working week
when drunken worlds meet
both sides keeping a close eye
for a break in the line here... on the Crystal Frontier
Blood spills out on the streets
and bodies are missing for weeks
both sides keeping a close eye
watching the bullets fly here... on the Crystal Frontier
Ramon tightens up his leather belt
and slips through a hole in the fence
he can get you anything you want
might cost you a life, might cost you
the whole price of freedom here...on the Crystal Frontier
----------------
Sophie Solomon - Poison Sweet Madeira
Δευτέρα 9 Ιουλίου 2007
Fairuz - Ηρώδειο 7.7.2007 (IΙ)
... Μια μαγική βραδιά χάρισε η Fairuz σε όσους κατέκλυσαν το Σάββατο το βράδυ στο Ηρώδειο. Μεγαλοπρεπής και ταπεινή ταυτόχρονα στη μοναδική της συναυλία για φέτος τραγούδησε για τα δυστυχισμένα παιδιά χαρίζοντας στους παρευρισκόμενους μια αξέχαστη εμπειρία. Μια αληθινή ντίβα , εξαφάνισε τη λέξη χρόνος από το λεξικό και με μια γλώσσα άγνωστη στους περισσότερους (υπήρχαν και αρκετοί συμπατριώτες της), να μεταφέρει τη θλίψη για το δράμα της χώρας της. Δε νομίζω να είναι συχνό φαινόμενο σε μια μουσική εκδήλωση άνθρωποι μεγάλοι σε ηλικία να δακρύζουν ομαδικά. Παρά τα 72 της χρόνια τραγούδησε όρθια γύρω στα 20 τραγούδια (με έμφαση στα πιο θλιμμένα από το τεράστιο ρεπερτόριό της), αποχωρώντας κατά διαστήματα δίνοντας την ευκαιρία στην πολύ καλή χωρωδία της να παρουσιάσει κάποια πιο "αραβικά" κομμάτια που ξεσήκωσαν τους συμπατριώτες της συμπαρασύροντας και το υπόλοιπο κοινό.
Ήταν η πρώτη φορά που η Fairuz ήλθε στην Αθήνα, όμως ήταν μια πολύ ευτυχής συγκυρία, τόσο ο ερχομός της, για ένα τόσο καλό σκοπό όσο και η μαγευτική εμφάνισή της σε αυτό το χώρο. Πιστεύω βέβαια πως όλη η ζωή της ακόμα και στις πολλές δύσκολες στιγμές της δεν είναι καθόλου τυχαία και μοιάζει πραγματικά να κατευθύνεται από ένα "θεϊκό" χέρι.
Αληθινή εμπειρία ζωής.
Ήταν η πρώτη φορά που η Fairuz ήλθε στην Αθήνα, όμως ήταν μια πολύ ευτυχής συγκυρία, τόσο ο ερχομός της, για ένα τόσο καλό σκοπό όσο και η μαγευτική εμφάνισή της σε αυτό το χώρο. Πιστεύω βέβαια πως όλη η ζωή της ακόμα και στις πολλές δύσκολες στιγμές της δεν είναι καθόλου τυχαία και μοιάζει πραγματικά να κατευθύνεται από ένα "θεϊκό" χέρι.
Αληθινή εμπειρία ζωής.
Fairuz - Ηρώδειο 7.7.2007 (Ι)
Σάββατο 7 Ιουλίου 2007
Πέμπτη 5 Ιουλίου 2007
Fairuz - Ya Hawa Beirut /// Θανάσης Παπαπολίτης - Lebanon Lament / Ya Hawa Beirut
Fairuz - Ya Hawa Beirut
Πλησιάζει η ώρα για την ιστορική 1η εμφάνιση της Fairuz στην Ελλάδα στις 9 το βράδυ του Σαββάτου, 7 Ιουλίου
Θανάσης Παπαπολίτης - Lebanon Lament / Ya Hawa Beirut
Οι στίχοι του Ya Hawa Beirut αποδομένοι στα Ελληνικά με φόντο τη μουσική του Lebanon Lament του Θανάση Παπαπολίτη.
=====================
Υψώσαν οδοφράγματα,
τις πινακίδες σβύσαν,
φυτέψανε κανόνια,
και τις πλατείες ναρκοθετήσαν
Πού είσαι αγάπη;
Τώρα πια η αγάπη
φωνάζει με πόνο
Μας χωρίζουν αποστάσεις
Τις μέρες τις ευτυχισμένες λαχταρούσαμε
Τις μέρες όπου βγαίναμε στους δρόμους
Τις βόλτες τις ατέλειωτες
Στο παλιό το εστιατόριο τα ραντεβού
Την αγαπώ τη Βηρυττό
Τις αγαπώ τις μέρες
Θα ξαναρθούν στη Βηρυττό
Θα ξαναρθούν οι μέρες
Έφτασε το δεύτερο το καλοκαίρι
Και το φεγγάρι ραγισμένο είναι
Μπορεί στ’ αλήθεια να μ’ έχεις ξεχάσει
Αγάπη μου νικημένη
Στο σπίτι μου γύρισα
Μα σπίτι δε βρήκα
Μονάχα καπνό και δοκάρια σπασμένα
Κι ο φράχτης και τα τριαντάφυλλα, χαμένα
Την αγαπώ τη Βηρυττό
Τις αγαπώ τις μέρες
Θα ξαναρθούν στη Βηρυττό
Θα ξαναρθούν οι μέρες
Πλησιάζει η ώρα για την ιστορική 1η εμφάνιση της Fairuz στην Ελλάδα στις 9 το βράδυ του Σαββάτου, 7 Ιουλίου
Θανάσης Παπαπολίτης - Lebanon Lament / Ya Hawa Beirut
|
Οι στίχοι του Ya Hawa Beirut αποδομένοι στα Ελληνικά με φόντο τη μουσική του Lebanon Lament του Θανάση Παπαπολίτη.
=====================
Υψώσαν οδοφράγματα,
τις πινακίδες σβύσαν,
φυτέψανε κανόνια,
και τις πλατείες ναρκοθετήσαν
Πού είσαι αγάπη;
Τώρα πια η αγάπη
φωνάζει με πόνο
Μας χωρίζουν αποστάσεις
Τις μέρες τις ευτυχισμένες λαχταρούσαμε
Τις μέρες όπου βγαίναμε στους δρόμους
Τις βόλτες τις ατέλειωτες
Στο παλιό το εστιατόριο τα ραντεβού
Την αγαπώ τη Βηρυττό
Τις αγαπώ τις μέρες
Θα ξαναρθούν στη Βηρυττό
Θα ξαναρθούν οι μέρες
Έφτασε το δεύτερο το καλοκαίρι
Και το φεγγάρι ραγισμένο είναι
Μπορεί στ’ αλήθεια να μ’ έχεις ξεχάσει
Αγάπη μου νικημένη
Στο σπίτι μου γύρισα
Μα σπίτι δε βρήκα
Μονάχα καπνό και δοκάρια σπασμένα
Κι ο φράχτης και τα τριαντάφυλλα, χαμένα
Την αγαπώ τη Βηρυττό
Τις αγαπώ τις μέρες
Θα ξαναρθούν στη Βηρυττό
Θα ξαναρθούν οι μέρες
Τετάρτη 4 Ιουλίου 2007
Η ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ ΡΟΚ ΣΤΑΡ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΑΠΑΡΝΕΙΤΑΙ ΤΗ ΔΟΞΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΟΝ ΔΙΑΛΥΜΕΝΟ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ
Μια κλασσική ιστορία σε μια πολιτεία των ΗΠΑ αλλά με έκβαση διαφορετική.
Ο Brian "Head" Welch (ex μέλος του σούπερ συγκροτήματος KORN) ζώντας σε μια οικογένεια αλκοολικών βρήκε από μικρός καταφύγιο στη μουσική, στις συνεπακόλουθες ταινίες ...τρόμου και στη ...βία προς την ίδια του την κοπέλλα λίγο αργότερα!... Φίλοι τον έμπασαν στο μουσικό κύκλωμα στο L.A. Συνέχισε όμως και εκεί το ίδιο τροπάρι, τον ίδιο θλιβερό και σκοτεινιασμένο βίο.
Αυτά που είχε περάσει σαν παιδί και σαν έφηβος τον ακολούθησαν και στη νέα του σχέση με τη μεθαδονομανή Rebekah όπου κυριαρχούσε βέβαια η κοινή χρήση ναρκωτικών, η αμφίδρομη βιαιότητα και φυσικά η ανικανότητα να φερθούν ως γονείς στα δύο παιδιά που απέκτησαν μαζί. Το ένα μάλιστα δόθηκε για υιοθεσία.
Η τεράστια επιτυχία που γνώρισε με το συγκρότημα των KORN αργότερα δεν "γέμισε" τον διαλυμένο του ψυχισμό, δεν βούλωσε καμία εσωτερική τρύπα. Οι οπαδοί του λάτρευαν έναν nu-metal θεό αδύναμο και δυστυχισμένο, πνιγμένο στην ενοχή.
Τότε λοιπόν βρήκε άλλο στήριγμα αντί της μουσικής και του κυνηγιού της αναγνώρισης. Ο Θεός! (Αυτή τη στιγμή που γράφω αυτό το κείμενο βασισμένο σε ένα δημοσίευμα στο myspace ακούω το τραγούδι των KORN "Twisted Transistor" από το άλμπουμ τους "See you on the other side"-κυκλοφορίας 2005-εκεί δεν συμμετείχε ο Brian "Head" Welch).
Ήρθε πλέον η ώρα για τον Brian να εγκαταλείψει τους KORN και να βρει χρόνο και καθαρό μυαλό να γιατρέψει επιτέλους τις πληγές του. Να απαλλαγεί προφανώς και από τις ενοχές του όντας πλέον ένας στοργικός πατέρας για την κόρη του έχοντας βεβαίως πετάξει τα ναρκωτικά απ' το παράθυρο. Αποφασίζει να γράφει μουσική με τους δικούς του όρους και αυτήν την περίοδο ολοκληρώνεται η πρώτη του προσωπική δισκογραφική εργασία με τίτλο "It's time to See Religion die" διότι ο "Head" δυσπιστεί απέναντι στην οργανωμένη θρησκεία.
Το δημοσίευμα πάντως στο myspace (διότι βαρέθηκα να γράφω πρωινιάτικα χε!) κλείνει ως εξής:
"As Welch puts it, “I was a closet criminal and the guilt and shame was eating me alive, but I chose to share those things to prove to you that…Christ can and will clear anyone’s conscience from any evil act.” The likeable if not quite grammatical Welch clearly believes in his own rebirth, but he still seems more lost than he wants to admit, which makes his faith a harder sell than he wants it to be. Save Me from Myself will appeal to both Korn fans and born-again Christians, but it would have been a better general-interest book and/or evangelical tool if Welch had waited a few years before looking back."
Υ.Σ. Ο τίτλος της φρέσκιας αυτοβιογραφίας του Brian "Head" Welch: "Save me from myself".
Ο Brian "Head" Welch (ex μέλος του σούπερ συγκροτήματος KORN) ζώντας σε μια οικογένεια αλκοολικών βρήκε από μικρός καταφύγιο στη μουσική, στις συνεπακόλουθες ταινίες ...τρόμου και στη ...βία προς την ίδια του την κοπέλλα λίγο αργότερα!... Φίλοι τον έμπασαν στο μουσικό κύκλωμα στο L.A. Συνέχισε όμως και εκεί το ίδιο τροπάρι, τον ίδιο θλιβερό και σκοτεινιασμένο βίο.
Αυτά που είχε περάσει σαν παιδί και σαν έφηβος τον ακολούθησαν και στη νέα του σχέση με τη μεθαδονομανή Rebekah όπου κυριαρχούσε βέβαια η κοινή χρήση ναρκωτικών, η αμφίδρομη βιαιότητα και φυσικά η ανικανότητα να φερθούν ως γονείς στα δύο παιδιά που απέκτησαν μαζί. Το ένα μάλιστα δόθηκε για υιοθεσία.
Η τεράστια επιτυχία που γνώρισε με το συγκρότημα των KORN αργότερα δεν "γέμισε" τον διαλυμένο του ψυχισμό, δεν βούλωσε καμία εσωτερική τρύπα. Οι οπαδοί του λάτρευαν έναν nu-metal θεό αδύναμο και δυστυχισμένο, πνιγμένο στην ενοχή.
Τότε λοιπόν βρήκε άλλο στήριγμα αντί της μουσικής και του κυνηγιού της αναγνώρισης. Ο Θεός! (Αυτή τη στιγμή που γράφω αυτό το κείμενο βασισμένο σε ένα δημοσίευμα στο myspace ακούω το τραγούδι των KORN "Twisted Transistor" από το άλμπουμ τους "See you on the other side"-κυκλοφορίας 2005-εκεί δεν συμμετείχε ο Brian "Head" Welch).
Ήρθε πλέον η ώρα για τον Brian να εγκαταλείψει τους KORN και να βρει χρόνο και καθαρό μυαλό να γιατρέψει επιτέλους τις πληγές του. Να απαλλαγεί προφανώς και από τις ενοχές του όντας πλέον ένας στοργικός πατέρας για την κόρη του έχοντας βεβαίως πετάξει τα ναρκωτικά απ' το παράθυρο. Αποφασίζει να γράφει μουσική με τους δικούς του όρους και αυτήν την περίοδο ολοκληρώνεται η πρώτη του προσωπική δισκογραφική εργασία με τίτλο "It's time to See Religion die" διότι ο "Head" δυσπιστεί απέναντι στην οργανωμένη θρησκεία.
Το δημοσίευμα πάντως στο myspace (διότι βαρέθηκα να γράφω πρωινιάτικα χε!) κλείνει ως εξής:
"As Welch puts it, “I was a closet criminal and the guilt and shame was eating me alive, but I chose to share those things to prove to you that…Christ can and will clear anyone’s conscience from any evil act.” The likeable if not quite grammatical Welch clearly believes in his own rebirth, but he still seems more lost than he wants to admit, which makes his faith a harder sell than he wants it to be. Save Me from Myself will appeal to both Korn fans and born-again Christians, but it would have been a better general-interest book and/or evangelical tool if Welch had waited a few years before looking back."
Υ.Σ. Ο τίτλος της φρέσκιας αυτοβιογραφίας του Brian "Head" Welch: "Save me from myself".
Φιλάκια ;-)
(μετα-Welch περίοδος)
Τρίτη 3 Ιουλίου 2007
Metallica - The Unforgiven 2
Η εμφάνιση των Metallica κλείνει τη βραδιά απόψε στο Rockwave.*
* πολύ καλή η ανάλυση του Video. Μπορείτε να το δείτε σε πλήρη οθόνη μεταβαίνοντας στο YouTube
"""""""""""""""""""""""""""
Lay beside me, tell me what they've done
Speak the words I want to hear, to make my demons run
The door is locked now, but it's open if you're true
If you can understand the me, than I can understand the you.
Lay beside me, under wicked sky
Through black of day, dark of night, we share this pair of lives
The door cracks open, but there's no sun shining through
Black heart scarring darker still, but there's no sun shining through
No, there's no sun shining through
No, there's no sun shining
What I've felt, what I've known
Turn the pages, turn the stone
Behind the door, should I open it for you?
What I've felt, what I've known
Sick and tired, I stand alone
Could you be there?, 'cause I'm the one who waits for you
Or are you unforgiven too?
Come lay beside me, this won't hurt I swear
She loves me not, she loves me still, but she'll never love again
She lay beside me, but she'll be there when I'm gone
Black heart scarring darker still, yes she'll be there when I'm gone
Yes, she'll be there when I'm gone
Dead sure she'll be there!
What I've felt, what I've known
Turn the pages, turn the stone
Behind the door, should I open it for you?
What I've felt, what I've known
Sick and tired, I stand alone
Could you be there?, 'cause I'm the one who waits for you
Or are you unforgiven too?
(Solo)
Lay beside me, tell me what I've done
The door is closed, so are your eyes
But now I see the sun, now I see the sun
Yes now I see it!
What I've felt, what I've known
Turn the pages, turn the stone
Behind the door, should I open it for you?
What I've felt, what I've known
So sick and tired, I stand alone
Could you be there?, 'cause I'm the one who waits,
The one who waits for you
Oh what I've felt, what I've known
Turn the pages, turn the stone
Behind the door, should I open it for you?
(So I dub thee unforgiven)
Oh, what I've felt
Oh, what I've known!
I take this key (never free)
And I bury it (never me) in you
Because you're unforgiven too
Never free
Never me
'Cause you're unforgiven too!
The Honeydrippers - Sea Of Love
Οι Honeydrippers ήταν ένα project που σχημάτισε ο Robert Plant το 1981 . Έβγαλαν ένα μόνο mini lp : The Honeydrippers: Volume One [1984] για να διασκευάσουν παλιά αγαπημένα τραγούδια του Ahmet Ertegün .
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Do you remember when we met
That's the day I knew you were my pet
I want to tell you how much I love you
Come with me, my love
To the sea, the sea of love
I want to tell you how much I love you
Come with me, to the sea of love
Do you remember when we met
That's the day I knew you were my pet
I want to tell you how much I love you
Come with me, to the sea of love
Come with me, my love
To the sea, the sea of love
I want to tell you how much I love you
Δευτέρα 2 Ιουλίου 2007
Uriah Heep - July Morning
Το July Morning βρισκόταν στο Look at Yourself (1971)
================
There I was on a july morning
Looking for love
With the strength
Of a new day dawning
And the beautiful sun
At the sound
Of the first bird singing
I was leaving for home
With the storm
And the night behind me
And a road of my own
With the day came the resolution
Ill be looking for you
La la la la
I was looking for love
In the strangest places
Wasnt a stone
That I left unturned
Must have tried more
Than a thousand faces
But not one was aware
Of the fire that burned
In my heart, in my mind, in my soul
La la la la
There I was on a july morning
I was looking for love
With the strength
Of a new day dawning
And the beautiful sun
And at the sound
Of the first bird singing
I was leaving for home
With the storm
And the night behind me
Yeah, and a road of my own
Κυριακή 1 Ιουλίου 2007
Thin Lizzy - Dancing in the Moonlight (It's Caught Me in It's Spotlight)
Ένα καλοκαιρινό τραγούδι από το Bad Reputation που κυκλοφόρησαν οι Thin Lizzy το 1977
~~~~~~~~~~~~~~~~
When I passed you in the doorway
You took me with a glance
I should have took that last bus home
But I asked you for a dance
Now we go steady to the pictures
I always get chocolate stains on my pants
My father he's going crazy
Say's I'm living in a trance
But I'm dancing in the moonlight
It's caught me in its spotlight
It's alright, alright
Dancing in the moonlight
On this long hot summer night
It's three o'clock in the morning
And I'm on the streets again
I disobeyed another warning
I should have been in by ten
Now I won't get out until Sunday
I'll have to say I stayed with friends
But it's a habit worth forming
If it means to justify the end
And I'm walkin home
The last bus is long gone,
And I'm dancing in the moonlight